Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

H ακροστιχίδα  της λέξης ΜΗΤΕΡΑ
 
 Η μητέρα στην....τέχνη
     ...στην ποίηση
     ...στην ιστορία
  και ...  μυθολογία
"Η μητέρα  πάντα δίπλα μας"
http://www.amazing-animations.com/animations/women18.gif
οναδική
ρεμη
ρυφερή
υγενική
ωμαλέα
ναντικατάστατη
Οι  γονείς μας δίνουν στέγη...στα όνειρά μας!
Δημιουργήστε το δικό σας " ΑΦΙΕΡΩΜΑ"

Εξαιρετικά αφιερωμένο  στις γιαγιάδες μας...

Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ Η ΚΑΛΗ

Η γιαγιά μου η καλή
είναι όμορφη πολύ.
Τις αρέσουν οι δουλειές
στα χωράφια στις αυλές.

Είναι 83 χρονών
κι έχει ζωντανό μυαλό,
Έχει και γλυκιά ψυχή
και ωραία  απαλή φωνή.

Τη λένε Δέσποινα
και είναι "οικοδέσποινα".
Το φωτεινό χαμόγελό της
είναι μέσα στην ψυχή  μου
και η γλυκιά φωνή της
φτάνει  μες τα’ αυτί μου.

-Δε θα σε ξεχάσω ποτέ .
Μες την καρδιά μου  θα  ΄σε χω!
Μέχρι να κλείσεις  τα μάτια σου
για πάντα θα σε προσέχω.
Μαρίλια